fbpx

 

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE CONTRACTUALE PENTRU BENEFICIARII PRODUSULUI “ACADEMIA DE VLOGGING” -februarie 2021-

1.Părțile contractuale.

1.1. SELLY MEDIA NETWORK S.R.L. (denumită în continuare „Compania”), având sediul social în Municipiul Craiova, Calea Bucureşti, nr. 96, bl. U9, sc. 1, ap. 26, judetul Dolj, inregistrata la Registrul Comerțului cu numarul J16/142/2021, având cod de identificare fiscala RO 41143547, cont bancar nr. RO07BTRLRONCRT0506107701, deschis la Banca Transilvania, legal reprezentata prin Selaru Andrei (alias Selly), in calitate de Administrator, denumita in continuare Compania și/sau Selly Vlog,

1.2. Beneficiarul este persoana care acceseaza website-ul vlog.selly.ro si se înregistrează pe website-ul curs.selly.ro pentru participarea la tutorialele/cursurile/webinarul (dupa caz), oferite de Companie, care achizitioneaza Produsul, și care a citit și acceptă prevederile din prezentul document.

2. Obiectul contractului

2.1. Prezentele dispozitii, cu privire la Termenii și Condițiile generale contractuale pentru participantii la tutorialele/cursurile/webinarul puse la dispozitie de SELLY MEDIA NETWORK S.R.L. se acceptă în totalitate de către persoanele care doresc să participe la acestea, in prealabil inscrierii, prin parcurgerea și citirea lor si prin continuarea operatiunilor de inregistrare. Acestea vor reprezenta relatia contractuală dintre Companie si Beneficiar. Inscrierea unui Beneficiar se poate accepta sau se poate refuza de catre conducerea Companiei, fara motivare.

2.2. Compania oferă 3 pachete de produse: un Pachet Standard, un Pachet Premium si un Pachet VIP al caror continut este urmatorul:

I. Pachetul Standard

1. Vlogger. Ziua 1.

1.1. Introducere

1.2. Cum sa iti ratezi cariera

1.3. Vlogger bun vs. vlogger prost

1.4. Gandeste ca un vlogger

2. Productie video.

2.1. Echipament audio-video

2.2. Echipamentul hardware

2.3. Editarea video

2.4. Curs Adobe Premiere Pro

2.5. Thumbnails si grafica

2.6. Curs Adobe Photoshop

3. Cum functioneaza YouTube?

3.1. Reguli generale

3.2. Algoritmul YouTube

3.3. Monetizare si copyright

3.4. Designul canalului tau

3.5. Analytics si YouTube Studio

4. Primele 90 de zile ca vlogger.

4.1. Primul tau vlog

4.2. Cum sa abordezi hate-ul

4.3. Ce fel de vlogger vrei sa fii?

4.4. Cum sa iti vina idei

4.5. Cum sa faci clickbait

4.6. Puterea colaborarii

4.7. Implica audienta in tot ce faci

4.8. Celelalte conturi: IG, FB, TikTok

5. Cum sa faci bani in industria asta.

5.1. Sursele de venit

5.2. Cum lucrezi cu branduri

5.3. Ai grija ce semnezi

6. Construirea unei cariere solide.

6.1. Cum sa ramai constant

6.2. Cum sa gestionezi burn-out-ul

6.3. Daca e plictisitor, nu-l posta

6.4. Ego-ul iti omoara succesul

6.5. Dilema artistului

II. Pachetul Premium 

Pachetul Premium cuprinde Pachetul Standard si suplimentar urmatoarele:

1. Momentele-cheie

1.1. Cum sa nu o dai in bara

1.2. Ai dat-o in bara. Ce e de facut?

2. Cum sa te mentii in top.

2.1. Cum sa le raspunzi oamenilor care te provoaca

2.2. Sfaturi scurte pentru cariere lungi

3. De aici inainte, totul e posibil!

3.1. Imaginea — cel mai mare asset al tau

3.2. Q&A cu intrebari la care nu am raspuns pana acum

III.Pachetul VIP 

Pachetul VIP cuprinde Pachetul Standard, Pachetul Premium si suplimentar o discutie “ASK ME ANYTHING” de 3 ore cu Selly, prin video-call, in care acesta raspunde la intrebari si curiozitati in legatura cu vloggingul. Intalnirea va fi programata prin intermediul aplicației Zoom Video Webinars (si va fi denumita Webinarul) in mod unilateral de catre Companie si anuntata in timp util Beneficiarului. Numarul maxim de participanti la fiecare webinar este de 100 de beneficiari. Compania poate programa mai multe webinare, la care numarul participantilor va fi de maxim 100 de persoane, beneficiarii participand in ordinea in care au achizitionat pachetul VIP.

2.3. Fiecare tema va fi tratata de catre Companie in cadrul unui videoclip. Pachetul Standard cuprinde 31 videoclipuri, Pachetele Premium si VIP cuprind videoclipurile Pachetului Standard si 6 videoclipuri suplimentare.

2.4. Ulterior achizitiei, tutorialele/cursurile sunt puse la dispozitia Beneficiarului care le poate vizualiza nelimitat doar prin accesarea acestora in cadrul platformei online, livrarea acestora avand loc dintr-o data, cu exceptia Webinarului pe care Beneficiarul il poate accesa la data stabilita in mod unilateral de catre Companie si notificata in timp util Beneficiarului. 

2.5. Produsele oferite de Companie sunt contra cost si sunt urmatoarele: Pachetul Standard-297 RON, Pachetul Premium-397 RON si Pachetul VIP-997 RON. Toate preturile includ TVA.  Durata Pachetului Standard este de 6 ore :31 minute, Durata Pachetelor Premium și VIP este de 7 ore : 59 minute și 45 secunde.

Beneficiarii declară că prestarea începe cu acordul prealabil expres al acestora şi confirmă că odată cu achiziția produsului, îşi pierde dreptul la retragere.

2.6. Compania își rezervă dreptul de a actualiza aceste prețuri atunci când apreciaza necesar, prețul modificat urmand a fi actualizat pe website. Noile preturi nu se aplica produselor deja achizitionate la data modificarii.

2.7.In conformitate cu Ordonanta de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative Compania se angajeaza sa aduca la cunostinta Beneficiarului modalităţile de plată pentru produsul achizitionat dar si data pana la care va livra produsul conform pachetului pentru care Beneficiarul opteaza.

2.8. Beneficiarul are cunostinta de faptul ca in momentul in care face comanda pentru produsul Companiei, Beneficiarul recunoaşte în mod explicit că această comandă implică o obligaţie de a plăti.

2.9. Compania se angajeaza sa confirme Beneficiarului încheierea contractului, prin intermediul platformei, într-un termen rezonabil din momentul încheierii contractului la distanţă şi cel târziu înainte de livrarea produsului solicitat.

2.10. Beneficiarul nu poate pretinde către Companie decontarea unor cheltuieli aferente activității sale de participare la tutoriale/cursuri/webinar.

2.11. Beneficiarul Pachetului Standard poate opta pentru achizitionarea Parchetului Premium sau a Pachetului VIP achitand diferenta de pret dintre Pachetul Standard deja achizitionat si Pachetul Premium sau Pachetul VIP, dupa caz. Beneficiarul Pachetului Premium poate opta pentru achizitionarea Pachetului VIP achitand diferenta de pret dintre Pachetului Premium si Pachetul VIP.

3. Relația juridică

3.1 Prezentul document nu crează un raport de muncă sau de prestare servicii între Beneficiar și Companie. Participarea la tutorialele/cursurile/webinarul puse la dispozitie de Companie reprezinta o activitate pe proprie răspundere a Beneficiarului și este independentă juridic de Companie. Opiniile, stategiile si procedeele propuse de Companie prin produs sunt livrate pe baza propriilor principii, teme și subiecte, Compania sau reprezentanții acesteia nu răspund pentru acestea.

3.2. O persoană se poate inregistra si poate deveni Beneficiar al produselor Companiei doar daca are varsta minima de 18 ani. Și o persoana care nu a implinit varsta de 18 ani se poate inregistra si poate deveni Beneficiarul produselor Companiei, daca a primit autorizarea din partea unui parinte/tutore/reprezentant legal pentru a putea accesa platforma si produsele. Autorizarea este dovedită prin efecutarea si confirmarea platii produsului de catre parinte/tutore/reprezentant legal. 

Parintele/tutorele/reprezentantul legal care a autorizat o persoană minoră să acceseze wesite-ul https://vlog.selly.ro/ si sa folosească platforma https://curs.selly.ro, este deplin răspunzătoare de întregul comportament al acesteia pe site/platforma/în utilizarea produsului, inclusiv orice acțiune pe care minorul o poate întreprinde. 

4. Produsul oferit. Plata. 

4.1. Produsul pus la dispozitie de Companie consta in livrarea de tutoriale/cursuri/webinar (dupa caz) conform pachetelor descrise la art. 2 din prezentul contract.

In momentul accesarii website-ului vlog.selly.ro si al înregistrării prin intermediul plaformei https:// curs.selly.ro/, Beneficiarul își va alege Pachetul dorit, va fi condus către pagina de plată (a procesatorului de plăți digitale Stripe), după plată își crează un cont, își setează parola și va putea accesa integral produsul Companiei pentru care a optat. Compania oferă 3 pachete de tutoriale/cursuri de vlogging: un Pachet Standard, un Pachet Premium si un Pachet VIP, conținutul acestora fiind detaliat la art. 2.2. Produsele Companiei reprezintă conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, pentru care Beneficiarii și/sau reprezentanții legali ai acestora își dau acordul expres și înțeleg că nu se rambursează sumele plătite, livrarea produselor fiind făcută cu executare integrală la momentul efectuării plății.

4.2. Datele de logare trebuie păstrate de Beneficiar în condiții de siguranță și fără a fi comunicate altor persoane, acesta fiind responsabilitatea exclusivă Beneficiarului. 

4.3. Compania nu este responsabilă pentru utilizarea abuzivă a datelor de logare ale unui Beneficiar.

4.4. Prețurile Produselor sunt exprimate în Lei și includ TVA conform legislației în vigoare, așa cum vor fi afișate pe site in momentul achizitiei.

Plata produselor poate fi efectuata doar electronic (plată cu cardul/transfer bancar). Factura aferenta achizitiei produselor va fi comunicată doar electronic, la adresa de email comunicata de Beneficiar în momentul creării contului.

4.5. Webinarul:

Pachetul VIP cuprinde Pachetul Standard, Pachetul Premium si suplimentar o discutie “ASK ME ANYTHING” de 3 ore cu Selly, prin video-call, in care acesta raspunde la intrebari. Prima intalnire este programata prin intermediul aplicației Zoom Video Webinars in data de 24 aprilie 2021, ora 18:00. Durata webinarului este de 3 ore.

La Webinarul programat in data de 24 aprilie 2021, ora 18:00, vor participa primii 100 de Beneficiari care achizitioneaza pachetul VIP. In cazul in care Beneficiarii care au achizionat pachetul VIP nu pot fi programati sa participe la webinarul din 24.04.2021 deoarece primele 100 de locuri au fost deja rezervate, vor fi programati ulterior, la o data anuntata de Companie prin email, la adresa furnizata de Beneficiar. 

Pana la data webminarului, beneficiarii care au achizitionat pachetul VIP vor primi prin email link-ul/datele de logare. 

In situatia in care Beneficiarul nu se va loga la data si ora de incepe a webinarului, Compania nu este resposabila pentru intarzierea sau neparticiparea Beneficiarului la webinar si este exonerata de orice raspundere.  

La inceputul webinarului, Beneficiarii vor putea nota, daca doresc, intrebari in sectiunea de Q&A, acesta functie fiind accesibilita in cadrul aplicatiei Zoom Webinars. De asemenea, intrebari suplimentare vor putea fi adresate si in timpul webinarului, fie prin notarea lor in sectiunea de Q&A, fie adresate verbal.

Beneficiarii sunt informati, inteleg si accepta faptul ca Selly, reprezentantul Companiei, va raspunde intrebarilor doar in limita duratei webinarului de 3 ore. Compania nu garanteaza ca va putea raspunde tuturor intrebarilor formulate de Beneficiari.

Compania si reprezentantul acesteia, Selly, vor raspunde doar intrebarilor referitoare sau in legatura cu produsul. Orice intrebari tendentionase, cu tenta jignitoare, referitoare la persoane sau subiecte straine de produs vor fi eliminate. 

Beneficiarii se obliga pe tot parcurul webminarului sa aiba o conduita decenta, sa respecte instructiunile, modul de desfasurare al webminarului prezentate de Selly, in caz contrar, pot fi exclusi, fara rambursarea sumei platite si fara a avea vreo pretentie fata de Companie sau reprezentantul acesteia.

Din motive obiective si independente de vointa sa, Compania poate reprograma data webinarului, Beneficiarii fiind anuntati de aceasta schimbare prin intermediul site-ului. In aceasta situatie, Beneficiarii inteleg si renunta la orice rambursari sau pretentii, fata de Companie.

4.6. Diploma de participare. Oportunitatea unui vlog cu Selly

Beneficiarul care parcurge în mod complet capitolele 1 – 6, incluse în toate cele 3 Pachete, va obține o Diploma (”Certificate of Completion”). Opțiunea de descărcare/tipărire a Diplomei apare în platformă, în momentul finalizării primelor 6 capitole. 

Unul dintre Beneficiari care au obținut Diploma, indiferent de pachetul achiziționat, va avea oportunitatea de a câștiga o colaborare cu Selly într-un vlog.

După finalizarea cursurilor și odată cu aparitia opțiunii (butonului) de descarcare a Diplomei, Beneficiarul va avea acces la formularul de inscriere in concursul pentru colaborarea cu Selly, în care va putea copia/insera link-uri cu diferite creatii ale acestuia, ce vor fi supuse evaluarii lui Selly. Aceste linkuri pot fi direcționări către profiluri sociale (YouTube / Instagram / Facebook / TikTok) sau către postări video specifice (You Tube, Facebook, Instagram sau Tikok, care apartine utilizatorului și care este creatia lui proprie).

Selly va evalua aceste creații si va anunța castigătorul în data de 15.07.2021, atât în privat, printr-un email la adresa furnizata de Beneficiarul câștigător, cat si public, printr-o postare pe Instagram (Instagram story). Ulterior anuntarii castigătorului, acesta va fi contactat de catre Companie în vederea stabilirii detaliilor întalnirii și colaborării cu Selly (data, transport, cazare (dacă este cazul), tema si continutul videoclipului pe care Selly îl va realiza împreună cu câștigătorul.

Câștigătorul va fi anunțat public doar prin Instagram story. În afară de postarea publica în care este anuntat castigatorul, Compania și reprezentantul acesteia, Selly, nu se obligă la promovarea castigătorului prin niciun(o) alt(ă) mijloc/canal/modalitate. 

Videoclipul (video-blogul) rezultat din colaborarea dintre Selly, Companie și Beneficiarul câstigator nu va fi postat pe canalele detinute de Andrei Selaru/ SELLY MEDIA NETWORK S.R.L.. Câștigătorul are dreptul de posta Videoclipul (video-blogul) pe canalele sale de social media.

Beneficiarul – câștigător înțelege că pentru a putea beneficiar de colaborarea cu Selly are obligația de a semna un Acord de Confidențialitate (NDA). Compania/Selly nu vor percepe nicio sumă de bani Câștigătorului, pentru realizarea video-blogului.

In cazul in care primul câstigator refuză colaborarea, întalnirea cu Selly și/sau semnarea acordului de confidentialitate va fi ales un alt castigator.

Beneficiarii sunt informați și înțeleg că în acest concurs, premiul este castigat exclusiv datorită abilităţii, cunoştinţelor şi perspicacităţii participanţilor, câştigătorul fiind desemnat în funcţie de valoarea prestaţiei sale, evaluarea și decizia apartinând exclusiv lui Selly. Drept urmare și în conformitate cu prevederile legale incidente, acest concurs nu este asimilat loteriei publicitare.

5.  Prelucrarea și protecția datelor personale ale Beneficiarului 

5.1 Prin inregistrarea ca Beneficiar, Compania se angajeaza să stocheze și să prelucreze datele cu caracter personal ale Beneficiarului conform Politicii de prelucrarea a datelor cu caracter personal (DPP) a Companiei pe care o puteti regasi pe site-ul Companiei. Aceasta va transmite datele personale către terțe părți în situatia în care acest lucru este impus de executarea contratului sau de alte cauze care autorizeaza transmiterea.

6. Drepturile de proprietate

6.1  Compania este proprietarul documentelor, materialelor video/grafice/audio, imaginilor sau de orice alt tip puse la dispozitie Beneficiarului in executarea prezentului contract.

6.2. Beneficiarul poate folosi în mod public materialele Companiei care ii sunt puse la dispozitie in executarea prezentului contract doar cu acordul scris, expres si prealabil al acesteia. In cazul in care Beneficiarul incalca prezenta clauza, se obliga sa platesca Companiei daunele interese pretinse de aceasta.

6.3. Multiplicarea si transferul documentelor, materialelor video/grafice/audio, imaginilor, videoclipurilor sau de orice alt tip ori a unor parti din acestea este prohibită. In situația in care Compania identifica situatii in care a avut loc multiplicarea si transferul documentelor sale, a materialelor video/grafice/audio, a imaginilor, a videoclipurilor sau a oricarui alt tip sau parti din acestea, persoana sau persoanele responsabile de comiterea acestor fapte se obliga sa achite Companiei daune-interese fara ca aceasta sa fie obligata sa dovedeasca existenta unui prejudiciu.

7. Comert electronic, contracte la distanță și protecția consumatorilor

7.1 În considerarea dispozițiilor prevăzute de Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic, a specificului serviciilor oferite, invederăm faptul că nu constituie servicii ale societății informaționale, în sensul acestei legi, activitățile  care necesită prezența fizică a furnizorului și a destinatarului, chiar dacă prestarea serviciilor respective implică utilizarea de echipamente electronice.

7.2. În considerarea dispozițiilor prevăzute în Ordonanță de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, respectăm opțiunea consumatorului de a se include datele sale cu caracter personal în baze de date în vederea furnizării de servicii de informații privind Beneficiarii sau de registre ale Beneficiarilor, precum și, în cazul în care acesta optează pentru includerea în registrul Beneficiarului, indicarea datelor în cauză, în conformitate cu prevederile Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, cu modificările și completările ulterioare.

7.3. Subscrisa, SELLY MEDIA NETWORK S.R.L. în baza obligațiilor noastre de informare pentru contractele la distanță, înainte de a contracta la distanță, vă informăm prin intermediul website-lui vlog.selly.ro despre:

-identitatea Companiei, adresa poștală la care Compania este stabilita precum și adresa de poștă electronică sau numarul de telefon la care putem fi efectiv contactati, pentru a-i permite Beneficiarului să ia rapid legătura cu Compania și să comunice cu aceasta în mod eficient și, dacă este cazul, adresa poștală și identitatea profesionistului în numele căruia acționează;

-principalele caracteristici ale produselor Companiei, având în vedere mediul de comunicare și produsele în cauză;

-prețul total al produselor cu toate taxele incluse sau, exceptional, în cazul în care prețul nu poate fi calculat dinainte în mod rezonabil dată fiind natura produselor, modalitatea de calcul al prețului și, după caz, toate costurile suplimentare de orice natură sau, în cazul în care acestea nu pot fi calculate anticipat în mod rezonabil, menționarea faptului că aceste costuri suplimentare ar putea fi suportate de Beneficiar, inclusiv perioada de valabilitate a ofertei sau a prețurilor;

-durata contractului, după caz, sau, dacă contractul urmează să fie prelungit în mod automat, condițiile de încetare a contractului;

-durata minimă de valabilitate a obligațiilor care îi revin Beneficiarului conform contractului.

8.  Prevederi finale

8.1 Prezentul contract este acceptat de către Beneficiar în mod electronic, online, în momentul inregistrării in scopul de  a beneficia de produsul pus la dispozitia acestuia de catre Companie. 

8.2  Toate beneficiile prezentului contract pot fi trasferate catre o alta persoana prin act notarial, cu obligația prezentării către Companie a documentelor justificative și acceptarea prezentului document de către persoana care il va prelua.

8.3. În cazul în care un Beneficiar dorește transferarea produsului achizitionat către o altă persoană, acest lucru se poate face doar cu acordul scris al Companiei, exprimat prealabil transferului.

8.4. Un Beneficiar care dorește să renunțe la produsul achizitionat are posibilitatea să le transfere unui alt Beneficiar doar cu acordul Companiei și cu respectarea prevederilor art. 8.2. Beneficiarul care dorește să renunțe la produsul achizitionat ulterior momentului in care Compania a livrat produsul prin transmiterea datelor de logare care permit Beneficiarul accesarea acestui, fara a-l transfera altui Beneficiar in conditiile mentionate anterior, nu poate solicita Companiei restituirea pretului achitat pentru niciunul dintre cele 3 pachete prevazute la art. 2 din prezentul acord.

8.5.Este interzisă publicarea în spațiul public, ori social-media de anunțuri despre vânzarea/transferarea produsului achizitionat către un alt potențial Beneficiar. În cazul descoperirii unor astfel de situații, Compania își rezervă dreptul de a restrictiona accesul Beneficiarului la accesarea produsului pus la dispozitie si de a pretinde daune-interese.

8.6. Niciuna dintre partile contractante nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale in cazul in care acestea sunt cauzate de evenimente de forta majora, partea fiind obligata sa aduca la cunostinta celeilalte parti aparitia acestei situatii. Prin forta majora se inteleg imprejurari care au aparut ca urmare a unor situatii, circumstante sau evenimente extraordinare, inevitabile, neprevazute sau orice alt act in afara controlului partilor si care este recunoscut de lege ca fiind un caz de forta majora, cum ar fi:

– cauze naturale: seisme, cataciclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundatii, devarsari de fluvii, parasiri de albii, surpari de teren, caderi de copaci, stanci, ninsori abundente sau alte conditii meteorologice nefavorabile bunei desfasurari etc.;

– cauze umane: starea de razboi, starea de asediu, revolutii, revolte, greve neautorizate etc.

8.7. Compania este indreptatita sa cesioneze in orice moment drepturile si obligatii aferente prezentului contract fara notificarea prealabila a Beneficiarului. Cesiunea nu va exonera Beneficiarul de indeplinirea obligatiilor scadente asumate prin prezentul contract pana in momentul cesiunii.

9. Incetarea colaborarii

9.1. Beneficiarul poate înceta relația contractuală cu Compania în orice moment, și are dreptul să beneficieze de produsele plătite până la respectiva data. Ulterior accesarii produsului achizitionat prin utilizarea datelor de logare, Beneficiarul nu poate solicita restituirea pretului platit.

9.2. Compania poate înceta în orice moment relația contractuală cu un Beneficiar dacă acesta încalcă prevederile prezentului document sau aduce prejudicii de imagine, economice sau de orice natura Companiei sau lui Selly.

9.3. În cazul încetării colaborarii din culpa Beneficiarului, sumele achitate pentru produsul pus la dispozitie de Companie nu se restituie, fiind retinute cu titlu de daune interese. Acestia nu pot formula plângeri sau pretenții financiare în instanță împotriva Companiei, ci au dreptul doar la beneficiile deja scadente la acel moment, în caz că nu există daune produse către Companie.

9.4. Compania are dreptul de a pretinde în instanță recuperarea daunelor (în caz că există) produse prin culpa Beneficiarului cu care s-a încetat relația contractuală.

9.5. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc orice intelegeri anterioare, scrise sau verbale, dintre partile amintite.

10. Dreptul de retragere al Clientului

10.1. Prin natura produselor aferente prezentului contract, acestea sunt exceptate de la dreptul de retragere, în conformitate cu legislația în vigoare.

10.2.Beneficiarii sunt informați că în conform cu prevederile art. 16 din Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, sunt exceptate de la dreptul de retragere furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, Beneficiarul declarând că prestarea a începtul cu acordul prealabil expres al acestuia.

Livrarea produselor a fost efectuată integral în momentul plății și astfel Beneficiarul declară și confirmă că a luat cunoştinţă de faptul că și-a pierdut dreptul la retragere.

10.3. În cazuri excepționale, Compania poate decide, la libera apreciere și discreție, rambursarea anumitor sume în funcție de anumite cazuri particulare, dacă a fost cerută rambursarea sumelor aferente produsului în termen de maxim 14 zile de la achiziție și produsul (cursurile) nu a fost accesat.

11. Litigii

11.1. Prezentul contract este guvernat de legislația din România.

11.2. Orice litigiu în legătură cu produsele achiziționate prin intermediul acestui contract, se soluționează pe cale amiabila, în scris, pe cale extrajudiciară. În situatia în care procedura amiabilă nu duce la stingerea litigiului, acesta va fi solutionat de organele judiciare, la instanțele judecatoresti competente din Bucuresti. 

11.3.  Pentru sesizari sau reclamatii, Compania pune la dispozitie urmatoarea adresa de e-mail:  [email protected]

12. Autoritatea în domeniu

Reclamațiile catre Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorilor se adreseaza ulterior momentului in care partile contractului au incearcat solutionarea pe cale amiabila a diferendului dintre acestea. În situaţia în care nu s-a ajuns la o înţelegere intre parti, Beneficiarul are dreptul de a depune o reclamaţie, sesizarea putandu-se face în nume personal. Reclamaţiile şi sesizările adresate Autoritatii Nationale Pentru Protectia Consumatorilor pot fi depuse doar de către consumatori persoane fizice, fara ca divergenţele dintre operatorii economici sa intre în sfera de competenta a acestei institutii.

Datele de contact ale autoritatii in domeniu sunt urmatoarele:

Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorilor

Adresa: Bucuresti, bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865

Reclamatiile catre Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorilor se pot formula prin completarea formularului care poate fi accesat la urmatoarea adresa: http://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx .